Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

BLIK dostępny w Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim od 14.08.2019 r.!

Nie zabrałeś portfela? To nie problem. Teraz jest BLIK – bezpłatne i bezpieczne płatności.
Wystarczy telefon z aplikacją Portfel SGB i karta płatnicza Banku.
Od 14.08.2019 r.
Zapraszamy do Placówek Banku celem aktywowania usługi
i aktywnego korzystania z aplikacji Portfel SGB

Zainstaluj aplikację Portfel SGB dostępną w lub wypełnij wniosek (dostępny w placówce Banku lub tutaj,) zgłoś się do Banku i odbierz Identyfikator BLIK aktywujący usługę. Instrukcję aktywacji otrzymasz razem z Identyfikatorem BLIK.
Możesz także obejrzeć film instruktażowy, znajdujący się poniżej lub poprosić pracownika Banku o pomoc w aktywowaniu usługi.
Najczęściej zadawane pytania:
Jak korzystać z BLIKA?

Jak płacić BLIKIEM w Internecie?

1. Wybierz „Płatność BLIK” na stronie sklepu internetowego.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB.
3. Wpisz wygenerowany kod na stronie internetowej, na której dokonujesz płatności.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Portfel SGB.
3. Wpisz kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.

Czy BLIK jest bezpieczny?
Tak, jest to bezpieczne. Wykonanie transakcji BLIKIEM wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN. Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym. Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji. Łączna dzienna kwota transakcji BLIK nie może przekroczyć ustalonego dziennego limitu, który wynosi 10.000,00 PLN. W aplikacji mobilnej można zmieniać limity transakcji gotówkowych, bezgotówkowych oraz internetowych.

Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.

Ile kosztuje usługa BLIK?
Usługa BLIK jest bezpłatna dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji Portfel SGB.
Do pobrania oraz w trakcie korzystania z aplikacji konieczne jest połącznie z Internetem, płatne zgodnie z obowiązującą u danego operatora taryfą.
Sprawdź, gdzie skorzystasz z BLIKA
Aktualnie w Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim dostępne są płatności BLIK w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłaty w bankomatach oznaczonych logo BLIK. Wkrótce udostępnione będzie także wypłacanie gotówki w bankomatach własnych oraz przelewy BLIK na telefon.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
Limity dostępne są w Regulaminie Blik. Można je także samemu ustawić w aplikacji Portfel SGB w opcji BLIK > Szczegóły

Na jakich telefonach są dostępne płatności BLIK?
Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem:

Co zrobić, jeśli zgubię telefon z zainstalowaną aplikacją banku?
Należy niezwłocznie poinformować bank. Jeżeli Twój telefon umożliwia zdalne wyczyszczenie jego zawartości, w trosce o swoje dane przechowywane na telefonie, skorzystaj również z tej funkcji. Pamiętaj również o tym, aby dostęp do swojego telefonu zabezpieczać hasłem lub pinem, co w przypadku jego zgubienia zmniejsza ryzyko dostępu do danych przez osobę nieuprawnioną.

Zgłoszenie utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego z zainstalowanym Portfelem SGB z usługą BLIK następuje:

  1. w oddziale Banku lub
  2. telefonicznie pod numerami telefonów:
    1. z kraju – tel. 61 647 28 46 lub 800 888 888;
    2. z zagranicy – tel. 00 48 61 647 28 46 lub 48 800 888 888;

Czy mogę korzystać z BLIK podczas pobytu za granicą?
Nie. Z płatności BLIKIEM można korzystać tylko na terenie Polski.

Zachęcamy do obejrzenia filmów instruktażowych:
Jak zainstalować BLIKA?


Jak używać BLIKA?