Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży BAKCYL

Bank Spółdzielczy w Pruszczu Gdańskim angażuje się w inicjatywy edukacyjne, które są realizowane w szkołach. 14.09.2017 roku Bank Spółdzielczy w Pruszczu Gdańskim przystąpił do ogólnopolskiego projektu pod nazwą „Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży BAKCYL”, który jest wspólnym projektem sektora bankowego oparty na wolontariacie kompetencyjnym pracowników i solidarnym wsparciu finansowym od patronatem Warszawskiego Instytutu Bankowości.

W ramach projektu pracownicy Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim w wybranych szkołach będą realizować:

• Lekcje, po odbyciu odpowiednich szkoleń i warsztatów szkoleniowych,

• Konkurs Wiedzy Finansowej BAKCYL,

• Spotkania menadżerów bankowych z młodzieżą.

Projekt BAKCYL ma na celu :

• Uświadomić młodych ludzi jak bezpiecznie i świadomie korzystać z usług finansowych,

• Zachęcić młodych ludzi do kariery zawodowej w bankowości,

• Aktywizację lokalnego środowiska,

• Wprowadzić uczniów w świat codziennych finansów, tak aby potrafili wykorzystać dla siebie odpowiednie usługi finansowe na starcie w dorosłość oraz zabezpieczyć swoje potrzeby na przyszłość.

• Pomóc szkołom poszerzyć wiedzę finansową uczniów jako niezbędny element funkcjonowania młodych obywateli w nowoczesnym społeczeństwie, opartym na wiedzy.

Program lekcji BAKCYL jest efektem pracy licznego grona polskich ekspertów bankowych, dydaktyków i nauczycieli, podlega ciągłej ewaluacji i aktualizacji. Jest dostosowany do potrzeb i oczekiwań uczniów w wieku gimnazjalnym i jest zgodny z podstawa programową przedmiotu wiedza o społeczeństwie.