Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher
Treść Menu ogólne Stopka

Dostępność architektoniczna

Dostępność stacjonarna
Dostępność architektoniczna

W Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim mamy 5 dostępnych Oddziałów oraz 3 Punkty Obsługi Klienta.
Ze względu na bezpieczeństwo wszystkie nasze obiekty posiadają układy samo zamykania drzwi w związku z tym wejście do obiektu jest utrudnione, osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich lub o kulach będą potrzebowały osoby asystującej.
Pozostały zakres dostępności architektonicznej opisaliśmy poniżej:

Oddział Zakres dostępności architektonicznej
Oddział w Pruszczu Gdańskim
ul. Wita Stwosza 2a,
83-00 Pruszcz Gdański
   
Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym
miejscem dla osoby z niepełnosprawnością

Możliwość wejścia z psem asystującym

1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami: z lewej strony znajduje się podjazd dla wózków
2)  wszystkie stanowiska są przeznaczone do obsługi osób z szczególnymi potrzebami i znajdują się na parterze obiektu
3) parking z kopertą znajduje się w odległości około 60m (2 miejsca parkingowe) od strony ul. Wita Stwosza
4) najbliższy przystanek autobusowy znajduje się około 150 m od obiektu w ciągu ulicy Chopina
5) w obiekcie znajduje się toaleta dla osób ze szczególnymi potrzebami
Oddział w Trąbkach Wielkich
ul. Gdańska 15
83-034 Trąbki Wielkie
 
Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
2) w obiekcie znajdują się stanowiska przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
3) w obiekcie znajduje się toaleta dla osób ze szczególnymi potrzebami
Oddział w Cedrach Wielkich
ul. Płażyńskiego 12
83-020 Cedry Wielkie
Bez barier architektonicznych
Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami: z prawej strony znajduje się podjazd dla wózków
2) wszystkie stanowiska są przeznaczone do obsługi osób z szczególnymi potrzebami i znajdują się na parterze obiektu
3) parking zewnętrzny z kopertą znajduje się w odległości około 40m od obiektu  (1 miejsce parkingowe) od strony ul. A. Mickiewicza
4) najbliższy przystanek autobusowy znajduje się około 100 m od budynku w ciągu ulicy Mickiewicza
Oddział w Kolbudach
ul. Wybickiego 36
83-050 Kolbudy
Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniuMożliwość wejścia z psem asystującym
1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
2) w obiekcie znajduje  się stanowisko przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
Oddział w Gdańsku
ul. Obrońców Wybrzeża 11/4
80-398 Gdańsk
Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
2) w obiekcie znajdują  się stanowiska przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami 
Punkt Obsługi Klienta Rotmanka
ul. Piłsudskiego 1a
83-010 Rotmanka
 
Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi z lewej strony znajduje się podjazd dla wózków
2) w obiekcie znajdują  się stanowiska przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
Punkt Obsługi Klienta Rzewuskiego
ul. Rzewuskiego 1
83-000 Pruszcz Gdański
Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
2) w obiekcie znajdują  się stanowiska przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
3) w obrębie 20-100m znajduje się parking wewnątrz osiedlowy z kopertą (dojazd ulicą Horsztyńskiego)
Punkt Obsługi Klienta Gałczyńskiego
ul. Gałczyńskiego 15
83-000 Pruszcz Gdański
Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
2) przed wejściem znajduje się parking z kopertą (1 miejsce parkingowe)
3) stanowiska obsługi klientów nie są przystosowane dla osób ze specjalnymi potrzebami
Punkt Obsługi Klienta Przywidz
ul. Gdańska 34/3
83-047 Przywidz
Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu      

Możliwość wejścia z psem asystującym

1) dojście do obiektu jest przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami
2) w obiekcie znajdują  się stanowiska przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami

 Informacje o dostępnych placówkach, bankomatach i wpłatomatach znajdziesz też na naszej stronie internetowej https://www.bspruszczgd.pl.pl, gdy wyszukasz lokalizację placówki lub bankomatu na mapie.

Opis ikon którymi Bank posługuje się w ramach oznaczeń dostępności budynków:
1) Człowiek na wózku – symbol opisujący miejsce dostępne architektoniczne – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie
2) Człowiek na wózku z asystentem – symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta lub wsparcia pracownika punktu obsługi
3) Przekreślone oko – symbol wskazujący na udogodnienia dla osób niewidzących i niedowidzących – w miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę niewidzącą/niedowidzącą
4) Migające rączki – symbol wskazujący na dostępność obsługi w PJM – w miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę głuchą w PJM (włączając zdalną obsługę w PJM)

Opis ikon którymi Bank posługuje się w ramach oznaczeń dostępności bankomatów i wpłatomatów:
1) Człowiek na wózku – bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia samodzielne skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku
2) Człowiek na wózku z asystentem – bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku przy asyście osoby trzeciej
3) Słuchawki – symbol wskazujący na udźwiękowienie bankomatu