Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy klienci Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje potrzeby. Dokumenty, które stosujemy sporządzamy w formie dostępnej, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731), czyli:
Dokumenty i inne treści piszemy prostym i zrozumiałym językiem. Pracujemy według standardu prostego języka, który rekomenduje Związek Banków Polskich.
W naszym Banku możesz porozumiewać się również Polskim Językiem Migowym.
Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:
Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.
Wszystkie niezbędne informacje możesz otrzymać w placówce Banku pod adresem:
Spełniają one wymogi dostępności architektonicznej, które opisaliśmy szerzej w zakładce Dostępność architektoniczna. Informacje otrzymasz również na naszej infolinii pod numerem 58 683 33 11 lub 58 682 22 72.