Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher
Treść Menu ogólne Stopka

Dostępność komunikacyjno – informacyjna

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy klienci Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje potrzeby. Dokumenty, które stosujemy sporządzamy w formie dostępnej, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731), czyli:

Dokumenty i inne treści piszemy prostym i zrozumiałym językiem. Pracujemy według standardu prostego języka, który rekomenduje Związek Banków Polskich.
W naszym Banku możesz porozumiewać się również Polskim Językiem Migowym.
Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:

Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.
Wszystkie niezbędne informacje możesz otrzymać w placówce Banku pod adresem:

  1. Oddział Pruszcz Gdański, ul. Wita Stwosza 2a
  2. Oddział Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 15
  3. Oddział Kolbudy, ul. Wybickiego 36
  4. Oddział Cedry Wielkie, ul. Płażyńskiego 12
  5. Oddział Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 11/4
  6. Punkt Obsługi Klienta Pruszcz Gdański, ul. Gałczyńskiego 15
  7. Punkt Obsługi Klienta Pruszcz Gdański, ul. Rzewuskiego 1
  8. Punkt Obsługi Klienta Rotmanka, Piłsudskiego 1a
  9. Punkt Obsługi Klienta Przywidz, ul. Gdańska 34/3

Spełniają one wymogi dostępności architektonicznej, które opisaliśmy szerzej w zakładce Dostępność architektoniczna. Informacje otrzymasz również na naszej infolinii pod numerem 58 683 33 11 lub 58 682 22 72.