Dostępność usług w kanale stacjonarnym
W Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim przyjęliśmy rozwiązania, dzięki którym realizujemy dostępne usługi bankowe:
Załącznik nr 1 Przelewy natychmiastowe Express ELIXIR (dawniej zwany: Zasady realizacji przelewów natychmiastowych w systemie Express ELIXIR)
Załącznik nr 2 Instrumenty płatnicze (dawniej zwany: Zasady wydawania i funkcjonowania instrumentów płatniczych)
Załącznik nr 3 Elektroniczne kanały dostępu (dawniej zwany: Zasady udostępniania i funkcjonowania elektronicznych kanałów dostępu)
Załącznik nr 4 Kantor SGB w bankowości elektronicznej (dawniej zwany: Zasady świadczenia usługi Kantor SGB w ramach usług bankowości elektronicznej)
Załącznik nr 5 Moje Dokumenty SGB (dawniej zwany: Zasady świadczenia usługi Moje Dokumenty SGB)
Załącznik nr 6 Zasady składania skarg na brak dostępności niektórych produktów i usług
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu wewnętrznego.