Dostępność stacjonarna
Dostępność w placówkach Banku
W Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim przyjęliśmy rozwiązania, dzięki którym realizujemy
dostępne usługi bankowe:
- zgodnie z zasadami prostego języka uprościliśmy dokumenty dla klientów indywidualnych. Są to:
- umowa ramowa
- Regulamin kont dla klientów indywidualnych wraz z Załącznikami:
Załącznik nr 1 Przelewy natychmiastowe Express ELIXIR (dawniej zwany: Zasady realizacji przelewów natychmiastowych w systemie Express ELIXIR)
Załącznik nr 2 Instrumenty płatnicze (dawniej zwany: Zasady wydawania
i funkcjonowania instrumentów płatniczych)
Załącznik nr 3 Elektroniczne kanały dostępu (dawniej zwany: Zasady udostępniania i funkcjonowania elektronicznych kanałów dostępu)
Załącznik nr 4 Kantor SGB w bankowości elektronicznej (dawniej zwany: Zasady świadczenia usługi Kantor SGB w ramach usług bankowości elektronicznej)
Załącznik nr 5 Moje Dokumenty SGB (dawniej zwany: Zasady świadczenia usługi Moje Dokumenty SGB)
Załącznik nr 6 Zasady składania skarg na brak dostępności niektórych produktów i usług
- klauzule administratora danych osobowych (RODO)
- formularze dotyczące składania skarg i reklamacji oraz wprowadziliśmy skargę na brak dostępności (również napisane prostym językiem).
- wprowadziliśmy nowe elementy do standardów obsługi klientów w naszym banku. W lepszym i bardziej wszechstronnym stopniu uwzględniają potrzeby osób z niepełnosprawnością.
- zapewniliśmy szkolenia dla wybranych pracowników naszych placówek oraz centrali z zakresu obsługi osób niewidzących, Głuchych/niedosłyszących oraz innych osób ze szczególnymi potrzebami (Akademia dostępności finansowana ze środków PARP).
- wprowadziliśmy bardziej zrozumiałą komunikację pomiędzy doradcami a klientami.
- na bieżąco dostosowujemy dokumentację papierową do potrzeb naszych klientów.
- umożliwiamy skorzystanie z usług tłumacza Polskiego Języka Migowego.