Szanowni Klienci,
W celu złagodzenia skutków pandemii koronawirusa COVID-19, informujemy, iż istnieje możliwość skorzystania z odroczenia i zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych.
Wnioski mogą składać klienci indywidualni.
Procedura postępowania:
- Wypełnij wniosek,
- Prześlij wypełniony wniosek wraz z dokumentacją finansową na adres mailowy danego Oddziału naszego Banku,
Adresy e-mail naszych Oddziałów:
- Oddział Pruszcz Gdański – kredyty@bspruszczgd.pl
- Oddział Cedry Wielkie – cedry@bspruszczgd.pl
- Oddział Trąbki Wielkie – trabki@bspruszczgd.pl
- Oddział Kolbudy – kolbudy@bspruszczgd.pl
- Oddział Gdańsk – gdansk@bspruszczgd.pl
- Bank skontaktuje się z Tobą w celu realizacji wniosku niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 15 dni roboczych od jego złożenia.
Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji