Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookies. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookies, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookies, można znaleźć tu “Polityka Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
Zamknij
Zamknij
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher
Treść Menu ogólne Stopka

Skargi na brak dostępności

Skargi na brak dostępności

Masz prawo złożyć skargę na brak dostępności produktu lub usługi, którą świadczymy.
W skardze umieść informacje:

  1. Twoje imię i nazwisko,
  2. adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu. Możesz podać sposób, w jaki mamy się z Tobą kontaktować. Jeśli tego nie zrobisz, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub poczty elektronicznej,
  3. wskaż produkt lub usługę, których dotyczy skarga,
  4. wskaż wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełnienia przez bank.

Jeśli skarga nie będzie spełniała wskazanych przez nas wymogów lub złoży ją osoba, która nie jest konsumentem Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim, nie rozpatrzymy skargi.

Skargę możesz złożyć:

  1. w dowolnej placówce banku, na piśmie lub ustnie do protokołu,
  2. telefonicznie, na numer telefonu: +48 58 69 23 199 – kanał niedostępny dla osób Głuchych,
  3. listownie na adres dowolnej placówki banku,
  4. przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-98439-53821-TRBRG-27,
  5. e-mailowo na adres: bank@bspruszczgd.pl
  6. wypełnij formularz 

Odpowiedź na skargę:

  1. Odpowiadamy na skargę dotyczącą braku dostępności świadczonych przez nas produktów i usług w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
  2. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy nie możemy rozpatrzyć skargi
    i odpowiedzieć na nią w ciągu 30 dni kalendarzowych, wydłużamy ten czas do 60 dni kalendarzowych.
  3. Jeśli nie możemy odpowiedzieć na skargę w terminie określonym w ust. 1, wówczas
    w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania skargi:
  1. Wskazane w ust. 3 wyjaśnienia przekażemy w formie:
  1. Aby zachować terminy odpowiedzi na skargę (ust. 1 i 2), wystarczy, że odpowiemy przed upływem tych terminów. W przypadku odpowiedzi na piśmie wystarczające jest nadanie jej w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu art. 3 pkt 13 ustawy
    z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.
  2. Odpowiadamy na skargę:

1)   listem poleconym na adres wskazany w skardze lub przez skrzynkę elektroniczną
(z zastrzeżeniem pkt 2) poniżej);
2)    e-mailem w formie podpisanego elektronicznie pliku pdf, zaszyfrowanego hasłem. Hasło do odczytania lub odsłuchania odpowiedzi wysyłamy na numer telefonu, podany
w formularzu skargi.

Gdy nie zgadzasz się ze stanowiskiem w odpowiedzi na skargę, możesz:

Informacja w sprawie składania skarg na brak dostępności 

Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu wewnętrznego.