Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu „Polityka Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Kampania TV „Mamy tu wszystko”

Rusza kampania promująca płatności mobilne w naszym Banku

Dzisiaj rusza pierwsza od lat telewizyjna kampania reklamowa promująca usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych SGB.

30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w dwóch dużych stacjach telewizyjnych – TVP i Polsat, w stacjach tematycznych należących do tych nadawców, a także na platformach VOD, w lokalnych kinach oraz w Internecie. Celem kampanii jest upowszechnienie wiedzy o „Mobilnym przyspieszeniu” w Bankach Spółdzielczych SGB. Wdrożyliśmy wszystkie rodzaje płatności mobilnych, dzięki czemu trafiamy do grupy banków, które oferują klientom pełne spektrum usług w obszarze mobilności.

Do realizacji spotu reklamowego, który opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze SGB, zaangażowano aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film realizowano między innymi w Środzie Wlkp. Opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności…
A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… 🙂

Za kreację kampanii i koordynację prac odpowiada agencja IQ Marketing. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Oversee. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Effective Media.  Kampania reklamowa startuje 21 października w TV i potrwa do 17 listopada.  Kampanię przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.

Zapraszamy do obejrzenia spotu: