Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR
zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku złożenia w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
Informujemy, iż została udostępniona nowa funkcja w Bankowości Elektronicznej, która pozwala na szybszą formę weryfikacji dokumentów poprzez konto Bankowości Elektronicznej bezpośrednio przez Beneficjenta (zakładka Tarcza Finansowa PFR dla MikroFirm i MŚP – umocowanie).
W zależności od sytuacji dokumentami potwierdzającymi, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania, są to:
Wzory Pełnomocnictwa oraz Oświadczenia (załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do Regulaminu) zawarte są w Regulaminie i zawierają wzór danych wymaganych w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu (https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf)
W każdym przypadku, w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych dokumentów, 31 grudnia 2020 r. jest ostatecznym terminem złożenia dokumentów przez Beneficjentów.
Dostarczenie ww. dokumentów do Banku może nastąpić w następujący sposób:
Z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego
w Pruszczu Gdańskim