Rozwój cyberbezpieczeństwa, a co za tym idzie – ochrony naszych klientów, to nasz priorytet. Każdego dnia analizujemy transakcje kartowe w ramach systemu antyfraudowego FDS, a teraz tym monitoringiem zostaną również objęte transakcje wykonywane w bankowości elektronicznej oraz aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Usługa monitorowania transakcji
W systemie antyfraudowym skanujemy każdą płatność:
aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem.
Takie rozwiązanie pozwoli nam identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności. Dzięki temu zredukujemy ryzyko wystąpienia nieautoryzowanych transakcji.
Co to oznacza dla klientów?
W wyniku analizy płatność może zostać odrzucona.
W takiej sytuacji Klient otrzyma odpowiednie powiadomienie SMS.
W treści wiadomości poprosimy Klienta, aby skontaktował się z naszą Infolinią SGB
i potwierdził lub odrzucił transakcję.