Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Program Rodzina 500+ w Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim

Informujemy, że udostępniliśmy Klientom naszego Banku możliwość składania wniosków o świadczenie w ramach “Programu Rodzina 500+” za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej EKONTO.

W dniu 15 marca 2016 r. został podpisany list intencyjny pomiędzy Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej a Bankami, które zadeklarowały wolę współdziałania w zakresie składania wniosków o świadczenia z Programu Rodzina 500+. Wśród nich jest Bank Spółdzielczy w Pruszczu Gdańskim jako członek Zrzeszenia Spółdzielczej grupy Bankowej.

Klienci korzystający z bankowości elektronicznej mogą samodzielnie wypełnić formularz wniosku o świadczenie oraz wysłać wypełniony wniosek, bez konieczności wychodzenia z domu. Po wpłynięciu wniosku do Ministerstwa, będzie on przekazywany do lokalnych urzędów, które odpowiadać będą za merytoryczne rozpatrzenie wniosku.

Bank Spółdzielczy w Pruszczu Gdańskim będzie pośredniczyć w przekazaniu wniosku do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Jednocześnie informujemy, że Bankowi nie przysługuje uprawnienie do kontroli poprawności wniosków.

Więcej informacjami o programie Rodzina 500+ można znaleźć na stronie:
https://obywatel.gov.pl/dzieci/500-zl-na-dziecko-program-rodzina-500
oraz na dedykowanej stronie programu:
http://www.rodzina500plus.gov.pl

przypadku pytań technicznych dotyczących bankowości internetowej prosimy o kontakt ze Stanowiskiem Marketingu i Bankowości Elektronicznej pod nr telefonów: 58 69 23 107 lub 58 69 23 122.