Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

System antyfraudowy FDS

 

Rozwój cyberbezpieczeństwa, a co za tym idzie – ochrony naszych klientów, to nasz priorytet. Każdego dnia analizujemy transakcje kartowe w ramach systemu antyfraudowego FDS, a teraz tym monitoringiem zostaną również objęte transakcje wykonywane w bankowości elektronicznej oraz aplikacji mobilnej SGB Mobile.

Usługa monitorowania transakcji
W systemie antyfraudowym skanujemy każdą płatność:

aby sprawdzić, czy nie jest ona oszustwem.
Takie rozwiązanie pozwoli nam identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności. Dzięki temu zredukujemy ryzyko wystąpienia nieautoryzowanych transakcji.

Co to oznacza dla klientów?
W wyniku analizy płatność może zostać odrzucona.
W takiej sytuacji Klient otrzyma odpowiednie powiadomienie SMS.
W treści wiadomości poprosimy Klienta, aby skontaktował się z naszą Infolinią SGB
i potwierdził lub odrzucił transakcję.