Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Visa Mobile

Dlaczego warto płacić Visa Mobile w internecie?

Jak aktywuję usługę Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile?
Masz już aplikację SGB Mobile, a Twoja karta Visa jest aktywna ✅
Na szczegółach wybranej karty kliknij przycisk Więcej akcji.
Z rozwijanej listy wybierz opcję Aktywuj płatności Visa Mobile dla tej karty.
Podaj adres e-mail, zapoznaj się z „Regulaminem dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”, „Warunkami usługi Visa Solution” oraz „Polityką prywatności Visa” i zaakceptuj wymagane zgody. Możesz tu również ustawić aplikację SGB Mobile jako domyślną dla płatności Visa Mobile.
Zatwierdź operację PIN-em do aplikacji.
Potwierdź swój e-mail kodem autoryzacyjnym otrzymanym od Visa na wskazany adres e-mail.
Usługa płatności Visa Mobile została aktywowana.

Jak zapłacę Visa Mobile?
Na stronie sklepu internetowego zatwierdź swój koszyk i przejdź do płatności.
Wybierz metodę płatności – szukaj logo Visa Mobile:
W kolejnym kroku podaj swój numer telefonu, wcześniej dodany do konta Visa Mobile.
Zatwierdź płatność w aplikacji SGB Mobile lub w aplikacji Visa Mobile na telefonie. Gotowe!
Kiedy płacisz w sieci, zawsze dokładnie sprawdzaj dane transakcji, zobaczysz je na etapie akceptacji płatności. W razie jakichkolwiek podejrzeń, odrzuć ją w aplikacji i skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB.

Nie mam SGB Mobile – jak mogę aktywować Visa Mobile?
Pobierz aplikację Visa Mobile na swój telefon ze sklepu Google Play lub App Store.


Postępuj zgodnie z komunikatami w aplikacji, aby założyć i aktywować konto Visa Mobile:

Podaj wszystkie wymagane dane karty – to jedyny raz, kiedy musisz to zrobić. Możesz dodać kilka kart do konta Visa Mobile. Jeżeli nie chcesz tego robić teraz, możesz je dodać w każdej chwili w aplikacji Visa Mobile.
Aktywuj kartę w aplikacji kodem SMS, który dostaniesz na numer telefonu powiązany z kartą w banku (UWAGA: może to być inny numer niż ten, który masz przypisany do konta Visa Mobile i który będziesz podawać podczas płatności Visa Mobile). Do karty nie jest jeszcze przypisany żaden numer? Skontaktuj się ze swoim bankiem lub Infolinią SGB, aby go dodać.

Więcej informacji o usłudze Visa Mobile
Regulamin dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile
Lista banków oferujących aplikację SGB Mobile

Szczegóły
Usługa Visa Mobile jest dostępna w Bankach Spółdzielczych SGB, które wydają karty Visa, i w SGB-Banku SA.
Zasady działania karty Visa dla klienta indywidualnego opisane są w obowiązujących w danym banku regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych oraz regulaminie funkcjonowania kart kredytowych dla klientów indywidualnych.
Zasady działania karty Visa dla klientów firmowych opisane są w obowiązujących w danym banku regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych oraz regulaminie funkcjonowania kart kredytowych dla klientów instytucjonalnych.
Visa Mobile jest jedną z usług Click to Pay udostępnionych w ramach Visa Solutions. Korzystanie z usługi Visa Mobile wymaga utworzenia konta i zarejestrowania karty Visa w Click to Pay; Użytkownik karty Visa może korzystać z usługi Visa Mobile w ramach udostępnionej przez jego Bank Spółdzielczy SGB lub SGB-Bank S.A. aplikacji mobilnej SGB Mobile. Szczegółowe zasady dotyczące dodawania i użytkowania kart VISA w ramach usługi Visa Mobile określa „Regulamin dodawania i użytkowania kart SGB w ramach korzystania z usługi Visa Mobile”. Usługę Click to Pay regulują „Warunki usługi Visa Solution”, których wydawcą jest Visa Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Użytkownik karty Visa, który jest jednocześnie klientem więcej niż jednego Banku Spółdzielczego SGB, przy czym pod pojęciem Banku Spółdzielczego SGB należy rozumieć w tym miejscu również SGB-Bank S.A., nie może aktywować usługi Visa Mobile dla kart Visa wydanych przez poszczególne Banki Spółdzielcze SGB z wykorzystaniem tych samych danych, tj. adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu.
Bank Spółdzielczy SGB/SGB-Bank S.A. nie pobiera opłat za dodanie i korzystanie z kart Visa w ramach usługi Visa Mobile. Za pozostałe czynności związane z korzystaniem z produktów i usług, Bank Spółdzielczy SGB/SGB-Bank S.A. pobiera opłaty i prowizje w wysokości określonej w obowiązującej w danym banku taryfie prowizji i opłat.
SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych oferowana przez SGB-Bank S.A. oraz wybrane Banki Spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz listę Banków Spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile znajdziesz TUTAJ: https://www.sgb.pl/sgbmobile/