Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher
Treść Menu ogólne Stopka

Dostępność

Informacja o dostępności

Informacja aktualna na dzień: 28.06.2025r.

Dostępność cyfrowa – Dostępność strony internetowej www.bspruszczgd.pl
Stan dostępności cyfrowej 

Strona internetowa spełnia poniższe kryteria sukcesu z wytycznych WCAG 2.2:

Kod Kryterium
1.4.1 Użycie koloru

 

Kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych.
1.4.4 Zmiana rozmiaru tekstu

 

Oprócz napisów rozszerzonych oraz obrazów tekstu, rozmiar tekstu może zostać powiększony do 200% bez użycia technologii wspomagających oraz bez utraty treści lub funkcjonalności.
1.4.13 Treść spod kursora lub fokusu Dana treść staje się widoczna po otrzymaniu kursora lub fokusu klawiatury, a po ich usunięciu znika.
2.1.1 Klawiatura Wszystkie funkcjonalności w treści są obsługiwane za pomocą interfejsu klawiatury, bez wymogu określonego czasu użycia poszczególnych klawiszy, z wyjątkiem sytuacji, kiedy dana funkcja wymaga wprowadzenia informacji przez użytkownika w oparciu o ścieżkę ruchów, a nie w oparciu o punkty końcowe wejścia.
2.1.2

Bez pułapki na klawiaturę

Jeśli fokus klawiatury można przemieścić do danego komponentu treści za pomocą interfejsu klawiatury, to może on być z niego usunięty również za pomocą interfejsu klawiatury, a jeśli wymagane jest użycie czegoś więcej niż tylko strzałek, tabulatora lub innych standardowych metod wyjścia, użytkownik musi otrzymać odpowiednią podpowiedź, w jaki sposób usunąć fokus z danego komponentu.
2.1.3

Klawiatura (bez wyjątku)

Wszystkie funkcjonalności w treści są obsługiwane za pomocą interfejsu klawiatury, bez wymogu określonego czasu użycia poszczególnych klawiszy.
2.3.3

Animacja po interakcji

Animacja ruchowa wyzwalana przez interakcję może być wyłączona, chyba że animacja jest istotna dla funkcjonalności lub przekazywanych informacji.
2.4.1

Bloki obejściowe

Istnieje mechanizm, który umożliwia pominięcie bloków treści powtarzanych na wielu stronach internetowych.
2.4.2 Strona zatytułowana Strony internetowe i dokumenty nieinternetowe mają tytuły opisujące temat lub cel.
2.4.3 Kolejność fokusu

 

Jeśli strona internetowa lub dokument nieinternetowy mogą być nawigowane sekwencyjnie, a kolejność nawigacji wpływa na zrozumienie lub funkcjonalność strony i dokumentu nieinternetowego, komponenty przyjmują fokus w kolejności, dzięki której zachowany jest sens i funkcjonalność treści.
2.4.4 Cel linku

 

Cel każdego łącza może wynikać z samej treści łącza lub z treści tekstu powiązanego z kontekstem łącza określonym programowo, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza i tak byłby niejasny dla użytkowników.
2.4.5 Wiele dróg

 

Istnieje więcej niż jeden sposób umożliwiający zlokalizowanie strony internetowej w zestawie stron internetowych, z wyjątkiem sytuacji, kiedy dana strona jest wynikiem jakiejś procedury lub jednym z jej etapów.
2.4.6 Nagłówki i etykiety Nagłówki i etykiety opisują temat lub cel treści.
2.4.7 Widoczny fokus

 

Każdy interfejs posiadający możliwość obsługi przy pomocy klawiatury ma tryb obsługi, w którym fokus klawiatury jest stale widoczny.
2.4.8 Lokalizacja

 

Zapewniona jest informacja, w którym miejscu w zestawie stron internetowych znajduje się użytkownik.
2.4.9 Cel łącza (z samego łącza)

 

Istnieje mechanizm umożliwiający zidentyfikowanie celu każdego łącza z samej jego treści, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza
i tak byłby niejasny dla użytkowników.
2.4.10 Nagłówki sekcji Nagłówki sekcji służą do organizacji treści.
2.4.11 Ostrość nie jest zaciemniona Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus klawiatury, komponent ten nie zostaje całkowicie ukryty ze względu na treść utworzoną przez autora.
2.4.12 Ostrość nie jest zaciemniona (ulepszona) Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus klawiatury, żadna część komponentu nie zostaje ukryta przez treść utworzoną przez autora.
3.2.1 Po otrzymaniu fokusu Gdy dowolny komponent interfejsu użytkownika uzyska fokus,
nie powoduje to zmiany kontekstu.
3.2.3 Spójna nawigacja

 

Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych, występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika.
3.2.4 Spójna identyfikacja Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane.
3.2.6 Stała pomoc

 

Strona internetowa zawiera poniższy mechanizm pomocy, który jest powtarzany na wielu stronach internetowych w zestawie stron internetowych i występuje w tej samej kolejności w stosunku do innych treści strony, chyba że użytkownik zainicjuje zmianę:

·         Dane kontaktowe (na dole strony i w zakładce Kontakt dostępnej z zawsze widocznego górnego menu).

3.3.1

Identyfikacja błędu

Jeśli automatycznie zostanie wykryty błąd wprowadzania danych, system wskazuje błędny element, a użytkownik otrzymuje opis błędu w postaci tekstu.
3.3.2 Etykiety lub instrukcje Gdy w treści wymagane jest wprowadzenie danych przez użytkownika, zapewnione są etykiety lub instrukcje.
3.3.3

Sugestia dotycząca błędu

Jeśli błąd wprowadzania danych zostanie wykryty automatycznie i znane są sugestie dotyczące jego poprawienia, zostaną one przedstawione użytkownikowi, o ile nie zagrażają bezpieczeństwu lub celowi treści.
3.3.7 Zbędny wpis Informacje wprowadzone wcześniej przez użytkownika lub dostarczone użytkownikowi, które muszą zostać wprowadzone ponownie w tym samym procesie, są albo automatycznie wypełniane, lub dostępne do wyboru przez użytkownika.

Z wyjątkiem sytuacji, gdy:

·         ponowne wprowadzenie informacji jest niezbędne,

·         informacje są wymagane w celu zapewnienia bezpieczeństwa treści,

·         wcześniej wprowadzone informacje są już nieaktualne.

3.3.8

Dostępna autoryzacja (minimalna)

Test funkcji poznawczych (taki jak zapamiętywanie hasła lub rozwiązywanie łamigłówek) nie jest wymagany na żadnym etapie procesu uwierzytelniania, chyba że etap ten zapewnia co najmniej jedną z poniższych funkcji:

·         inna metoda uwierzytelniania, która nie opiera się na teście funkcji poznawczych,

·         dostępny jest mechanizm pomagający użytkownikowi w wykonaniu testu funkcji poznawczych,

·         test funkcji poznawczych polega na rozpoznawaniu obiektów,

·         test funkcji poznawczych ma na celu identyfikację treści nietekstowych dostarczonych przez użytkownika na stronę internetową.

3.3.9

Dostępne uwierzytelnianie (ulepszone)

Test funkcji poznawczych (taki jak zapamiętywanie hasła lub rozwiązywanie łamigłówek) nie jest wymagany na żadnym etapie procesu uwierzytelniania, chyba że etap ten zapewnia co najmniej jedną z poniższych funkcji:

·         inna metoda uwierzytelniania, która nie opiera się na teście funkcji poznawczych,

·         dostępny jest mechanizm pomagający użytkownikowi w wykonaniu testu funkcji poznawczych.

  1. Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z następujących technologii asystujących:
    • nawigacja jest dostępna za pomocą klawiatury 
  1. Strona internetowa spełnia następujące udogodnienia:
    • transkrypcje tekstowe / napisy do filmów dla osób niesłyszących
    • serwis zawiera wersję kontrastową posiadającą taką samą zawartość i funkcjonalność co wersja graficzna strony (czarne tło, żółte i białe litery) – przycisk przełączania na wersję kontrastową
    • serwis umożliwia powiększenie w przeglądarce rozmiaru czcionki bez utraty zawartości lub funkcjonalności serwisu – przyciski przełączania rozmiaru czcionki
    • strony serwisu (podstrony) posiadają unikalne tytuły 

Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonaliśmy wewnętrznie.

Dostępność aplikacji mobilnej
Stan dostępności aplikacji mobilnej

Aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów
i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.

Aplikacja mobilna spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.2:

Kod Kryterium
1.3.1 Informacje i relacje Informacje, struktura oraz relacje między treściami przekazywane poprzez prezentację mogą być odczytane przez program komputerowy lub istnieją w postaci tekstu.
1.3.2 Znacząca kolejność Jeśli kolejność, w jakiej przedstawiona jest treść, ma znaczenie dla zrozumienia treści, prawidłowa kolejność odczytu musi być określona programowo.
1.3.3 Cechy sensoryczne Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt, rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub dźwięk
1.3.5 Określanie celu danych wejściowych Cel każdego pola zbierającego informacje o użytkowniku może być programowo określony gdy:

·         pole zbierające dane służy celowi określonemu w sekcji Przeznaczenie pól danych w komponentach interfejsu użytkownika, oraz

·         treść jest implementowana za pomocą technologii obsługującej określanie w polach formularza typu oczekiwanych danych.

1.4.1 Użycie koloru Kolor nie jest wykorzystywany jako jedyny wizualny sposób przekazywania informacji, wskazywania czynności do wykonania lub oczekiwania na odpowiedź, czy też wyróżniania elementów wizualnych.
1.4.3 Kontrast (minimalny) Wizualna prezentacja tekstu lub obrazu tekstu posiada współczynnik kontrastu wynoszący przynajmniej 4.5:1
1.4.5 Obrazy tekstu Jeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst,
a nie obraz tekstu
1.4.11 Kontrast elementów nietekstowych Wizualna prezentacja następujących elementów ma współczynnik kontrastu co najmniej 3:1 względem sąsiednich kolorów
1.4.12 Odstępy między znakami W treściach tworzonych za pomocą języków znaczników, umożliwiających ustawienie poniższych właściwości stylu,
nie następuje utrata żadnych treści lub funkcjonalności, gdy tekst ustawiony zostanie tak, aby uwzględniał wszystkie poniższe parametry oraz gdy wprowadzone zostaną zmiany w jakiejkolwiek innej właściwości stylu
1.4.13 Treść pojawiająca się po najechaniu kursorem lub uzyskaniu fokusu Gdy jakaś treść staje się widoczna po otrzymaniu kursora lub fokusu klawiatury, a po ich usunięciu znika: Odrzucenie; Wskazywane; Trwałe
2.2.2 Wstrzymywanie, zatrzymywanie, ukrywanie Gdy treść się porusza, migocze, przesuwa lub jest automatycznie aktualizowana, istnieje mechanizm, który może zatrzymać animacje tej treści
2.3.1 Trzy błyski lub poniżej progu Strony internetowe nie zawierają w swojej treści niczego,
co błyska częściej niż trzy razy w ciągu jednej sekundy, lub też błysk nie przekracza wartości granicznych dla błysków ogólnych
i czerwonych.
2.4.4 Cel łącza
(w kontekście)
Cel każdego łącza można określić na podstawie samego tekstu łącza lub tekstu łącza wraz z programowo określonym kontekstem łącza, poza tymi przypadkami, kiedy cel łącza i tak byłby niejednoznaczny dla użytkowników.
2.4.5 Wiele sposobów Istnieje więcej niż jeden sposób umożliwiający zlokalizowanie strony internetowej w zestawie stron internetowych, z wyjątkiem sytuacji, kiedy dana strona jest wynikiem jakiejś procedury lub jednym z jej etapów.
2.4.6 Nagłówki i etykiety Nagłówki i etykiety opisują temat lub cel treści
2.4.7 Widoczny fokus Każdy interfejs posiadający możliwość obsługi przy pomocy klawiatury ma tryb obsługi, w którym fokus klawiatury jest stale widoczny.
2.5.3 Etykieta w nazwie W przypadku komponentów interfejsu użytkownika z etykietami zawierającymi tekst lub obrazy tekstu, nazwa zawiera tekst, który jest prezentowany wizualnie.
2.5.5 Rozmiar celu Rozmiar celu dla wejścia wskaźnika wynosi co najmniej 44 na 44 piksele CSS.
3.2.1 Po uzyskaniu fokusu Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu.
3.2.3 Spójna nawigacja Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych, występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika
3.2.4 Spójna identyfikacja Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane
3.3.1 Identyfikacja błędu Jeśli automatycznie zostanie wykryty błąd wprowadzania danych, system wskazuje błędny element, a użytkownik otrzymuje opis błędu w postaci tekstu
3.3.2 Etykiety lub instrukcje Gdy w treści wymagane jest wprowadzenie danych przez użytkownika, zapewnione są etykiety lub instrukcje

Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:

Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonaliśmy wewnętrznie.

Dostępność serwisu transakcyjnego w wersji webowej
Serwis transakcyjny jest częściowo zgodny z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów
i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.

Serwis transakcyjny częściowo spełnia kryteria sukcesu wskazane w wytycznych WCAG 2.2:

Kod Kryterium
1.3.3 Właściwości zmysłowe Instrukcje co do zrozumienia i operowania treścią nie opierają się wyłącznie na właściwościach zmysłowych, takich jak: kształt, rozmiar, wzrokowa lokalizacja, orientacja w przestrzeni lub dźwięk.
1.3.4 Orientacja Treść nie ogranicza swojego widoku i działania do jednej orientacji wyświetlania, takiej jak pionowa lub pozioma, chyba że określona orientacja wyświetlania jest istotna.
1.4.5 Obrazy tekstu Jeśli wykorzystywane technologie mogą przedstawiać treść wizualnie, do przekazywania informacji wykorzystuje się tekst,
a nie obraz tekstu.
1.4.10 Dopasowanie do ekranu Treść może być prezentowana bez utraty informacji lub funkcjonalności, bez konieczności przewijania w dwóch wymiarach.
2.2.1 Dostosowanie czasu Czas aktywnej sesji użytkownika może zostać odświeżona za pomocą mechanizmu.
2.4.11 Fokus niezakryty (minimum) Gdy komponent interfejsu użytkownika otrzymuje fokus klawiatury, komponent nie jest całkowicie zakryty treścią stworzoną przez autora.
3.1.2 Język części Język naturalny każdej części lub frazy zawartej w treści może być określony programowo, z wyjątkiem nazw własnych, wyrażeń technicznych, słów w nieokreślonym języku oraz słów i fraz, które stanowią część żargonu w bezpośrednio otaczającym je tekście.
3.2.1 Reagowanie na fokus Przyjęcie fokusu przez dowolny komponent interfejsu użytkownika nie powoduje nieoczekiwanej zmiany kontekstu.
3.2.3 Spójna nawigacja Mechanizmy nawigacji, które powtarzają się na wielu stronach internetowych w ramach jednego zestawu stron internetowych , występują w tej samej względnej kolejności za każdym razem, gdy są powtarzane, chyba że zmiana jest inicjowana przez użytkownika.
3.2.4 Spójna identyfikacja Komponenty, które mają tę samą funkcjonalność w ramach jednego zestawu stron internetowych, są w taki sam sposób zidentyfikowane.

 Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:

 Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał zarówno dostawca zewnętrzny, jak i my wewnętrznie.

Dostępność usług w kanale stacjonarnym
W Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim przyjęliśmy rozwiązania, dzięki którym realizujemy dostępne usługi bankowe:

  1. zgodnie z zasadami prostego języka uprościliśmy dokumenty dla klientów indywidualnych. Są to:
    • umowa ramowa
    • Regulamin kont dla klientów indywidualnych wraz z Załącznikami:

Załącznik nr 1 Przelewy natychmiastowe Express ELIXIR (dawniej zwany: Zasady realizacji przelewów natychmiastowych w systemie Express ELIXIR)

Załącznik nr 2  Instrumenty płatnicze (dawniej zwany: Zasady wydawania
i funkcjonowania instrumentów płatniczych)

Załącznik nr 3 Elektroniczne kanały dostępu (dawniej zwany: Zasady udostępniania i funkcjonowania elektronicznych kanałów dostępu)

Załącznik nr 4  Kantor SGB w bankowości elektronicznej (dawniej zwany: Zasady świadczenia usługi Kantor SGB w ramach usług bankowości elektronicznej)

Załącznik nr 5  Moje Dokumenty SGB (dawniej zwany: Zasady świadczenia usługi Moje Dokumenty SGB)

Załącznik nr 6  Zasady składania skarg na brak dostępności niektórych produktów i usług

  1. wprowadziliśmy nowe elementy do standardów obsługi klientów w naszym banku. W lepszym i bardziej wszechstronnym stopniu uwzględniają potrzeby osób z niepełnosprawnością.
  2. zapewniliśmy szkolenia dla wybranych pracowników naszych placówek oraz centrali z zakresu obsługi osób niewidzących, Głuchych/niedosłyszących oraz innych osób ze szczególnymi potrzebami (Akademia dostępności finansowana ze środków PARP).
  3. wprowadziliśmy bardziej zrozumiałą komunikację pomiędzy doradcami a klientami.
  4. na bieżąco dostosowujemy dokumentację papierową do potrzeb naszych klientów.
  5. umożliwiamy skorzystanie z usług tłumacza Polskiego Języka Migowego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Informacje, które przekazujemy są zrozumiałe. Chcemy, by wszyscy klienci Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim mieli równy dostęp do naszych usług, bez względu na swoje potrzeby. Dokumenty, które stosujemy sporządzamy w formie dostępnej, zgodnie z art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731), czyli:

Dokumenty i inne treści piszemy prostym i zrozumiałym językiem. Pracujemy według standardu prostego języka, który rekomenduje Związek Banków Polskich.
Masz prawo otrzymać ogólne warunki umów, regulaminy oraz inne informacje (na przykład: stawki oprocentowania, stawki prowizji czy kursy walutowe) w formach takich jak:

Takie materiały przygotujemy w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby. Dokumenty udostępnimy w formach, które są dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami w sposób, jaki określisz w zgłoszeniu.
Wszystkie niezbędne informacje możesz otrzymać w placówce banku pod adresem:

  1. Oddział Pruszcz Gdański, ul. Wita Stwosza 2a
  2. Oddział Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 15
  3. Oddział Kolbudy, ul. Wybickiego 36
  4. Oddział Cedry Wielkie, ul. Płażyńskiego 12
  5. Oddział Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 11/4
  6. Punkt Obsługi Klienta Pruszcz Gdański, ul. Gałczyńskiego 15
  7. Punkt Obsługi Klienta Pruszcz Gdański, ul. Rzewuskiego 1
  8. Punkt Obsługi Klienta Rotmanka, Piłsudskiego 1a
  9. Punkt Obsługi Klienta Przywidz, ul. Gdańska 34/3

Spełniają one wymogi dostępności architektonicznej, które opisaliśmy szerzej w punkcie V – Dostępność architektoniczna. Informacje otrzymasz również na naszej infolinii pod numerem 58 683 33 11 (to numer dla połączeń z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).

Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty
W Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim możesz skorzystać z 9 bankomatów
z czytnikami NFC. Znajdują się w następujących lokalizacjach:

  1. Pruszcz Gdański, ul. Wita Stwosza 2a
  2. Pruszcz Gdański, ul. Gałczyńskiego 15
  3. Pruszcz Gdański, ul. Rzewuskiego 1
  4. Rotmanka, Piłsudskiego 1a
  5. Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 15
  6. Kolbudy, ul. Wybickiego 36
  7. Cedry Wielkie, ul. Płażyńskiego 12
  8. Sobowidz, ul. Kościuszki 15
  9. Przywidz, ul. Gdańska 34/3

Informacje związane z obsługą bankomatu lub wpłatomatu znajdziesz na stronie: https://bspruszczgd.pl/placowki-i-bankomaty/
Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać na adres: bank@bspruszczgd.pl lub pod numerem 58 683 33 11

Dostępność architektoniczna
W Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim mamy 5 dostępnych Oddziałów oraz 3 Punkty Obsługi Klienta. Zakres dostępności architektonicznej opisaliśmy poniżej: 

Oddział Zakres dostępności architektonicznej
Oddział w Pruszczu Gdańskim
ul. Wita Stwosza 2a,
83-00 Pruszcz Gdański
Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Parking w najbliższym otoczeniu z wyznaczonym miejscem dla osoby z niepełnosprawnością                  

Możliwość wejścia z psem asystującym

 

Oddział w Trąbkach Wielkich
ul. Gdańska 15
83-034 Trąbki Wielkie
Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

Oddział w Cedrach Wielkich

ul. Płażyńskiego 12

83-020 Cedry Wielkie

Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

Oddział w Kolbudach

ul. Wybickiego 36

83-050 Kolbudy

Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

Oddział w Gdańsku
ul. Obrońców Wybrzeża 11/4
80-398 Gdańsk
Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

Punkt Obsługi Klienta Rotmanka
ul. Piłsudskiego 1a
83-010 Rotmanka
Dostęp dla osób na wózku z asystentem

Parking w najbliższym otoczeniu

 Możliwość wejścia z psem asystującym

Punkt Obsługi Klienta Rzewuskiego
ul. Rzewuskiego 1
83-000 Pruszcz Gdański

 

Bez barier architektonicznych

Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

Punkt Obsługi Klienta Gałczyńskiego
ul. Gałczyńskiego 15
83-000 Pruszcz Gdański

 

Bez barier architektonicznych

 Parking w najbliższym otoczeniu

Możliwość wejścia z psem asystującym

Punkt Obsługi Klienta Przywidz
ul. Gdańska 34/3
83-047 Przywidz

 

 Bez barier architektonicznych

 Parking w najbliższym otoczeniu      

Możliwość wejścia z psem asystującym

Informacje o dostępnych placówkach, bankomatach i wpłatomatach znajdziesz też na naszej stronie internetowej https://www.bspruszczgd.pl.pl, gdy wyszukasz lokalizację placówki lub bankomatu na mapie.

Skargi na brak dostępności
Masz prawo złożyć skargę na brak dostępności produktu lub usługi, którą świadczymy.
W skardze umieść informacje:

  1. Twoje imię i nazwisko,
  2. adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu. Możesz podać sposób, w jaki mamy się z Tobą kontaktować. Jeśli tego nie zrobisz, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub poczty elektronicznej,
  3. wskaż produkt lub usługę, których dotyczy skarga,
  4. wskaż wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełnienia przez bank.

Jeśli skarga nie będzie spełniała wskazanych przez nas wymogów lub złoży ją osoba, która nie jest konsumentem Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim, nie rozpatrzymy skargi.

Skargę możesz złożyć:
1. w dowolnej placówce banku, na piśmie lub ustnie do protokołu,
2.telefonicznie, na numer telefonu: +48 58 69 23 199 – kanał niedostępny dla osób Głuchych,
3.listownie na adres dowolnej placówki banku,
4.przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-98439-53821-TRBRG-27,
5.e-mailowo na adres: bank@bspruszczgd.pl

Odpowiedź na skargę:

  1. Odpowiadamy na skargę dotyczącą braku dostępności świadczonych przez nas produktów i usług w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
  2. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy nie możemy rozpatrzyć skargi
    i odpowiedzieć na nią w ciągu 30 dni kalendarzowych, wydłużamy ten czas do 60 dni kalendarzowych.
  3. Jeśli nie możemy odpowiedzieć na skargę w terminie określonym w ust. 1, wówczas
    w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania skargi:
  1. Wskazane w ust. 3 wyjaśnienia przekażemy w formie:
  1. Aby zachować terminy odpowiedzi na skargę (ust. 1 i 2), wystarczy, że odpowiemy przed upływem tych terminów. W przypadku odpowiedzi na piśmie wystarczające jest nadanie jej w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu art. 3 pkt 13 ustawy
    z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.
  2. Odpowiadamy na skargę:

1)   listem poleconym na adres wskazany w skardze lub przez skrzynkę elektroniczną
(z zastrzeżeniem pkt 2) poniżej);

2)    e-mailem w formie podpisanego elektronicznie pliku pdf, zaszyfrowanego hasłem. Hasło do odczytania lub odsłuchania odpowiedzi wysyłamy na numer telefonu, podany
w formularzu skargi.

Gdy nie zgadzasz się ze stanowiskiem w odpowiedzi na skargę, możesz:

Dostępność kart płatniczych
Stan dostępności kart płatniczych

Nasze karty płatnicze posiadają ułatwienia dla osób ze szczególnymi potrzebami.

 Wprowadzone rozwiązania pozwalają skorzystać z karty: