Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Polityka Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Koronawirus

Dbaj o siebie i innych!

#zostańwdomu i korzystaj z bankowości internetowej.

Masz ważną sprawę do załatwienia w naszym Banku??? Najpierw zadzwoń 58 683 33 11 lub napisz maila bank@bspruszczgd.pl i sprawdź czy musisz to zrobić osobiście.

Płać bezdotykowo. Nie kuś koronawirusa

Czy w czasach koronawirusa warto mieć gotówkę? Banknoty i monety mogą być nośnikiem wirusów i bakterii, które, wg dostępnej wiedzy, mogą na nich przetrwać nawet 3 dni. Roztropność w płatnościach gotówkowych będzie najlepszym rozwiązaniem.  Bezpieczniej zastąpić je płatnościami zbliżeniowymi/bezdotykowymi lub korzystać z bankowości internetowej. Karta płatnicza z funkcją płatności zbliżeniowych, smartphone, smartwatche lub smart opaska, rozliczenia z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, przelewy internetowe – wszystko jest dzisiaj bezpieczniejsze od płacenia gotówką.

Polski system bankowy należy do najlepiej zabezpieczonych w Europie. Co do zasady środki pieniężne zgromadzone na kontach obywateli mają gwarancję wypłat do równowartości w złotych kwoty 100 tysięcy euro – stoi za nią prawo i Bankowy Fundusz Gwarancyjny (szczegóły pod LINKIEM).

Płatności mobilne – dostępne w Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim – uwalniają nas od konieczności używania kart oraz samej gotówki. Takie rozliczenia, podobnie jak przelewy elektroniczne, to teraz jeden z najbezpieczniejszych sposobów płatności za produkty i usługi.

Używając karty z funkcją płatności bezdotykowych lub płacąc mobilnie jesteśmy odpowiedzialni, zwiększamy własne bezpieczeństwo i ograniczamy skalę rozprzestrzeniania się wirusa. W tym szczególnym czasie powszechnego zagrożenia koronawirusem, rozważmy odstawienie gotówki.

Informacje na temat programu:

  • Kompendium wiedzy dotyczące Tarczy Finansowej PFR – DO POBRANIA
  • Regulamin programu Tarcza Finansowa PFR dla mikro, małych i średnich firm – DO POBRANIA
  • Prezentacja Polskiego Funduszu Rozwoju: Tarcza Finansowa PFR – DO POBRANIA

Komunikaty:

31 lipca 2020 roku upłynął termin przyjmowania nowych wniosków o subwencje w ramach programu Tarcza Finansowa PFR dla mikro, małych i średnich firm.
W związku z tym informujemy, że:

  • do 31 lipca 2020 roku banki uczestniczące w programie przyjmują wnioski o subwencje,
  • do 14 sierpnia 2020 roku przyjmowane będą zgłoszenia wyjaśniające (reklamacje) dla wniosków złożonych do 31 lipca 2020 roku,
  • do 30 września 2020 roku przyjmowane będą odwołania do wniosków złożonych
    o 31 lipca 2020 roku,
  • do 16 października 2020 roku przyjmowane będą zgłoszenia wyjaśniające (reklamacje) dla odwołań złożonych do 30 września 2020 roku.

31 grudnia 2020 roku upływa termin dostarczania dokumentów:

zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku złożenia  w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:

  1. dokumenty potwierdzające, że osoba, która zawarła Umowę Subwencji Finansowej i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do reprezentowania Beneficjenta. Wymaganymi dokumentami są:
  • aktualny/pełny odpis z KRS na datę Umowy i każdego Wniosku (jeden odpis, jeśli pokrywa wszystkie czynności) lub pełny odpis z KRS na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku),

albo

  • wydruk z CEIDG na datę Umowy i każdego z Wniosków lub na datę złożenia Dokumentów do Banku (jeśli data ta jest późniejsza od daty Umowy i każdego Wniosku),

albo

  • Pełnomocnictwo na datę Umowy i aktualny/pełny odpis z KRS lub Pełnomocnictwo na datę Umowy  i wydruk z CEIDG,

 lub

  1. Oświadczenie wraz z aktualnym/pełnym odpisem z KRS lub wydrukiem z CEIDG.

Wzory Pełnomocnictwa oraz Oświadczenia (załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do Regulaminu) zawarte są w Regulaminie i zawierają wzór danych wymaganych w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu
(https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf)

W każdym przypadku, w razie konieczności uzupełnienia braków w zakresie złożonych dokumentów, 31 grudnia 2020r. jest ostatecznym terminem złożenia dokumentów przez Beneficjentów.

Dostarczenie ww. dokumentów do Banku może nastąpić w następujący sposób:

  1. w formie papierowej osobiście lub przez pocztę, oświadczenie lub pełnomocnictwo
    z podpisem poświadczonym notarialnie

lub

  1. w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym

Sprawdź bieżące informacje dotyczące:

  1. godzin otwarcia Placówek Banku
  2. aktualnych zaleceń rządowych

Dbajmy o bezpieczeństwo własne i naszych bliskich.

Kupiłeś polisę w Banku i zbliża się okres jej ważności? Teraz możesz ją przedłużyć lub kupić nową bez wychodzenia z domu.
Zadzwoń 532 725 325 lub napisz t.szalbierz@bspruszczgd.pl