Najważniejsze korzyści:
- wygoda: doładowanie można dokonać zarówno przez komputer przy pomocy systemu EKONTO jak również z każdego miejsca poprzez bankowość mobilną w telefonie komórkowym
- szybkość: doładowanie dowolnego telefonu możesz dokonać nawet w ciągu minuty, a kwota doładowania może być dostępna w ciągu kilku minut na doładowywanym telefonie
- dostępność 24h: doładowania w bankowości internetowej i mobilnej dostępne są przez całą dobę,
- brak dodatkowych opłat: za doładowania nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, cała kwota doładowania trafia na twój telefon
- szeroki wybór operatorów: obsługujemy największych operatorów dostępnych w Polsce
- oferujemy doładowania telefonów na kartę wszystkich najważniejszych operatorów
Jak doładować telefon w bankowości internetowej?
- zaloguj się do bankowości internetowej EKONTO,
- wejdź w zakładkę Rachunki,
- wybierz opcję Doładowania,
- wybierz swojego operatora,
- wprowadź kwotę doładowania,
- wprowadź numer telefonu który chcesz doładować,
- zatwierdź operację smsKodem.
Doładowania realizowane są przez firmę Autopay S.A. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości związanych z funkcjonowaniem serwisu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Autopay S.A. pod numerem 801 555 589 lub +48 58 5555 300 (z tel. komórkowych i spoza Polski).
Jak otrzymać fakturę?
W celu otrzymania faktury VAT za zakupione w ramach Usługi Doładowanie konta, Usługobiorca powinien wypełnić formularz znajdujący się pod adresem https://faktury.autopay.pl z danymi Usługobiorcy niezbędnymi do wystawienia faktury wraz z adresem e-mail, podanym w celu przesłania faktury VAT drogą elektroniczną. Faktura VAT zostanie wystawiona zgodnie z przepisami prawa po wypełnieniu formularza.
Składanie Reklamacji
- Składanie reklamacji odbywa się drogą elektroniczną na adres e-mail Autopay S.A.: https://pomoc.autopay.pl; telefonicznie na numer 58 7604 822 (połączenie płatne – koszt zgodnie z taryfą operatora), 801 800 822 (połączenie płatne 20 gr. brutto za każdą minutę połączenia), faxem – pod numerem 58 555 13 18 bądź pocztą – na adres Autopay S.A., ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot.
- Przedmiotem reklamacji jest wykonanie przez Autopay Usługi Doładowań, niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie.
- Podstawy reklamacji nie może stanowić powoływanie się na okoliczność, iż numer doładowywanego telefonu został błędnie podany przez Usługobiorcę lub powoływanie się na okoliczności związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem przeglądarki internetowej lub łącz telekomunikacyjnych po stronie Usługobiorcy.
- Reklamacja winna zawierać wskazanie Usługobiorcy oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń.
- Jeżeli reklamacja wymaga uzupełnienia Autopay zwraca się do Usługobiorcy z prośbą o podanie szczegółów świadczonej usługi.
- Spółka rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Regulamin
Z aktualną treścią regulaminu usługi możesz zapoznać się TUTAJ