Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Oferta Oferta dla Biznesu Zastrzeganie kart

Zastrzeżenie kart

W przypadku utraty karty należy jak najszybciej dokonać jej zastrzeżenia, dzwoniąc pod jeden z niżej podanych numerów telefonów:

Zastrzeganie kart płatniczych SGB:
tel. 800 888 888 (24h/7 dni w tyg.)
lub dla klientów dzwoniących z zagranicy tel. 22 515 31 50

Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (24 h/7 dni w tyg.)
tel. w kraju: 828 828 828
tel. z zagranicy: +48 828 828 828

Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy także osobiście potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę.
Zastrzeżenie karty jest nieodwracalne.

Utraconą kartę można również szybko zastrzec:
* w Bankowości Elektronicznej
*
w aplikacji mobilnej SGB Mobile
*
w dowolnej placówce Banku.

Więcej informacji na temat zastrzegania kart uzyskasz na stronie internetowej po adresem  www.zastrzegam.pl.

Kartę płatniczą można również tymczasowo zablokować :
* w aplikacji SGB Mobile
* w bankowości elektronicznej
Blokadę można zdjąć tą samą metodą jaką była założona.

Zastrzeganie BLIK:
*
dzwoniąc pod numer 800 888 888
* w dowolnej placówce Banku

 Dezaktywacja SGB Mobile:
*
dzwoniąc pod numer 800 888 888
* w dowolnej placówce Banku

Co dalej..

Nową kartę płatniczą można zamówić:
* w dowolnej placówce Banku;
* w aplikacji SGB Mobile z możliwością natychmiastowego dodania do portfela cyfrowego oraz wysyłką na wskazany adres.

Wygenerowanie nowej karty wirtualnej BLIK jest możliwe w aplikacji SGB Mobile (po odblokowaniu elektronicznych kanałów dostępu).