W przypadku utraty karty należy jak najszybciej dokonać jej zastrzeżenia, dzwoniąc pod jeden z niżej podanych numerów telefonów:
Zastrzeganie kart płatniczych SGB:
tel. 800 888 888 (24h/7 dni w tyg.)
lub dla klientów dzwoniących z zagranicy tel. 22 515 31 50
Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (24 h/7 dni w tyg.)
tel. w kraju: 828 828 828
tel. z zagranicy: +48 828 828 828
Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy także osobiście potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę.
Zastrzeżenie karty jest nieodwracalne.
Utraconą kartę można również szybko zastrzec:
* w Bankowości Elektronicznej
* w aplikacji mobilnej SGB Mobile
* w dowolnej placówce Banku.
Więcej informacji na temat zastrzegania kart uzyskasz na stronie internetowej po adresem www.zastrzegam.pl.
Kartę płatniczą można również tymczasowo zablokować :
* w aplikacji SGB Mobile
* w bankowości elektronicznej
Blokadę można zdjąć tą samą metodą jaką była założona.
Zastrzeganie BLIK:
* dzwoniąc pod numer 800 888 888
* w dowolnej placówce Banku
Dezaktywacja SGB Mobile:
* dzwoniąc pod numer 800 888 888
* w dowolnej placówce Banku
Nową kartę płatniczą można zamówić:
* w dowolnej placówce Banku;
* w aplikacji SGB Mobile z możliwością natychmiastowego dodania do portfela cyfrowego oraz wysyłką na wskazany adres.
Wygenerowanie nowej karty wirtualnej BLIK jest możliwe w aplikacji SGB Mobile (po odblokowaniu elektronicznych kanałów dostępu).