Zapomniałeś hasła? Zablokowałeś dostęp do bankowości elektronicznej?
Tym sposobem szybko ustalisz nowe hasło:
1. Na stronie do logowania wybierz opcję „Problem z logowaniem? Zresetuj hasło”, a następnie wpisz swój identyfikator i numer telefonu (bez spacji)
2. Otrzymasz powiadomienie SMS o tym, że próbujesz ustalić nowe hasło, następnie otrzymasz wiadomość e-mail z kodem,
który należ wpisać i udziel odpowiedzi na pytania weryfikacyjne – jest to dodatkowe zabezpieczenie potwierdzające tożsamość.
3. Jeśli odpowiedzi będą błędne pojawi się okno:
4. Nie martw się! Rozpocznij proces od nowa i zmień hasło.
5. Jeśli odpowiedzi są poprawne pojawi się poniższy komunikat:
6. Otrzymasz sms z hasłem, które jest jednorazowe i należy je zmienić przy pierwszym logowaniu.
7. Zostaniesz przekierowany do strony głównej Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim,
skąd możesz się zalogować do Bankowości elektronicznej swoim nowym hasłem.
Po zalogowaniu się do Bankowości elektronicznej wybierz zakładkę
Wiadomości / Utwórz wiadomość i wpisz treść:
„Proszę o zmianę metody autoryzacji na aplikację mobilną SGB Mobile”
Jak tylko odpowiednia placówka odbierze Twoja wiadomość metoda autoryzacji zostanie zmieniona.
O zmianie zostaniesz poinformowany SMS-em.
UWAGA! Upewnij się, że adres mailowy podany w Bankowości elektronicznej jest prawidłowy!
1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej wpisując swój identyfikator i hasło
2. Pojawi się okno z prośbą o zatwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej SGB Mobile, w każdej chwili
możesz przełączyć metodę autoryzacji na kody SMS wybierając:
„Problem z autoryzacją mobilną? Przełącz na autoryzację SMS”,
a następnie wpisz kod przesłany na Twój adres mailowy.
3. Jednocześnie otrzymasz potwierdzenie SMS o przeprowadzanych każdorazowo operacjach.
4. Po wpisaniu właściwego kodu z wiadomości e-mail, odpowiedz na pytania weryfikacyjne – pomoże nam to w potwierdzeniu tożsamości.
5. Pomyślnie przeprowadzona operacja jest zakończona poniższym komunikatem:
6. Jeśli odpowiedzi będą błędne pojawi się okno:
7.Nie martw się! Rozpocznij proces od nowa i zmień metodę autoryzacji.
W trakcie logowania wprowadź wybrane cyfry identyfikatora oraz hasło otrzymane od pracownika Banku.
Przy pierwszym logowaniu system wymusi zmianę hasła na własne.
Przelewy krajowe realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Zlecenia przelewów krajowych przyjmowane są do realizacji w ramach obowiązujących godzin granicznych, przy czym:
TABELA GODZIN GRANICZNYCH DLA ZLECEŃ KRAJOWYCH DO INNYCH BANKÓW
TYP PRZELEWU | ZŁOŻONY W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ W DNI ROBOCZE DO GODZINY | TERMIN UZNANIA RACHUNKU ODBIORCY |
---|---|---|
Standardowy przelew Elixir na rachunki prowadzone w innych bankach | 14:00 | w tym samym dniu roboczym |
Przelew krajowy na rzecz US i ZUS | 14:00 | w tym samym dniu roboczym |
Przelewy realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Bank realizuje przekazy w trybie przyśpieszonym TOMNEXT oraz pilnym OVERNIGHT.
Standardową datą wykonania przelewu wychodzącego w obrocie dewizowym jest data D+2, gdzie D oznacza dzień złożenia dyspozycji.
Wyjątek stanowią zlecenia płatnicze w EUR kierowane do państw członkowskich EOG, które standardowo wykonywane są z datą D+1(jutro).
O ile SGB-Bank S.A. posiada wolne środki na rachunkach Nostro, na wniosek zleceniodawcy (płatnika) można przyspieszyć datę waluty o jeden dzień roboczy (w trybie OVERNIGHT)
TABELA GODZIN GRANICZNYCH DLA ZLECEŃ W OBROCIE DEWIZOWYM
TYP PRZELEWU | ZŁOŻONY DO GODZINY | TERMIN UZNANIA RACHUNKU ODBIORCY |
---|---|---|
Polecenia wypłaty EOG w walucie EUR – w trybie pilnym OVERNIGHT | 13:00 | W tym samym dniu roboczym (D) |
Zlecenia wychodzące kierowane do lub poprzez banki w Azji oraz zlecenia w walutach, dla których SGB-Bank S.A. nie prowadzi rachunków Nostro – w trybie pilnym OVERNIGHT | 13:00 | W następnym dniu roboczym (D+1) |
Polecenia wypłaty EOG w walucie EUR w trybie przyspieszonym TOMNEXT | 15:00 | W następnym dniu roboczym (D+1) |
Zlecenia wychodzące kierowane do lub poprzez banki w Azji oraz zlecenia w walutach, dla których SGB-Bank S.A. nie prowadzi rachunków Nostro – w trybie przyspieszonym TOMNEXT | 15:00 | Najpóźniej w terminie dwóch dni roboczych (D+2) |
Zlecenia przyjęte po wskazanych w tabeli godzinach granicznych traktuje się jako zlecenie przyjęte do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zlecenia.
Szybkie płatności online za zakupy przez Internet
Dlaczego warto skorzystać z płatności online?
Jak korzystać z płatności online?