W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
1. Maksymalny dzienny limit transakcji BLIK w SGB Mobile wynosi 5000 zł
Maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach BLIKA wynosi łącznie 5000 zł dziennie. Obecnie w ramach BLIKA obowiązują takie limity kwotowe:
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić samodzielniew aplikacji SGB Mobile w ustawieniach BLIKA, do wysokości limitu maksymalnego.
UWAGA! Jeśli ustawiłeś limit kwotowy mniejszy niż 500 zł, to nie ulegnie on zmianie.
2. Maksymalne limity dla transakcji kartami debetowymi i kredytowymi możesz samodzielnie ustawić w SGB Mobile (a także w bankowości elektronicznej):
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w zakładce Zarządzaj Kartami, do wysokości limitów maksymalnych.
Jeśli chcesz zmienić limity maksymalne obowiązujące w aplikacji SGB Mobile na wyższe, odwiedź swój bank spółdzielczy.
UWAGA! Twoje dotychczasowe ustawienia limitów dla transakcji kartowych nie zostały zmienione. Przy kolejnej próbie zmiany limitów kartowych w aplikacji SGB Mobile będą obowiązywały powyższe limity maksymalne.
3. Dla bezpieczeństwa Twoich transakcji wprowadziliśmy też dzienne limity ilościowe dla transakcji kartami:
Aktywuj usługę Autopay i korzystaj z automatycznych opłat za przejazdy autostradami.
Usługa jest dostępna w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Autopay to najnowsza funkcja bankowości mobilnej Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdański.
To proste:
Automatyczny system płatności Autopay działa od lata 2019 roku na wszystkich bramkach poboru opłat AmberOne Autostrady A1 pomiędzy Toruniem a Gdańskiem oraz na A4 na odcinku Katowice-Kraków. Dzięki Autopay kierowca nie czeka w kolejce przed bramkami – zwalnia lub zatrzymuje się na chwilę, aby system odczytał numer tablicy rejestracyjnej. Po rozpoznaniu pojazdu podnosi się szlaban. W trakcie przejazdu przez bramkę nie trzeba niczego potwierdzać w telefonie. Opłata za przejazd zostanie automatycznie pobrana z konta po wyjeździe z autostrady.
Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji
Zobacz, jak łatwo zrobisz przelew w SGB Mobile
Jak korzystać z BLIKA w SGB Mobile
Po zalogowaniu się do Bankowości elektronicznej wybierz zakładkę
Wiadomości / Utwórz wiadomość i wpisz treść:
„Proszę o zmianę metody autoryzacji na aplikację mobilną SGB Mobile”
Jak tylko odpowiednia placówka odbierze Twoja wiadomość metoda autoryzacji zostanie zmieniona.
O zmianie zostaniesz poinformowany SMS-em.
UWAGA! Upewnij się, że adres mailowy podany w Bankowości elektronicznej jest prawidłowy!
1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej wpisując swój identyfikator i hasło
2. Pojawi się okno z prośbą o zatwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej SGB Mobile, w każdej chwili
możesz przełączyć metodę autoryzacji na kody SMS wybierając:
„Problem z autoryzacją mobilną? Przełącz na autoryzację SMS”,
a następnie wpisz kod przesłany na Twój adres mailowy.
3. Jednocześnie otrzymasz potwierdzenie SMS o przeprowadzanych każdorazowo operacjach.
4. Po wpisaniu właściwego kodu z wiadomości e-mail, odpowiedz na pytania weryfikacyjne – pomoże nam to w potwierdzeniu tożsamości.
5. Pomyślnie przeprowadzona operacja jest zakończona poniższym komunikatem:
6. Jeśli odpowiedzi będą błędne pojawi się okno:
7. Nie martw się! Rozpocznij proces od nowa i zmień metodę autoryzacji.
Masz pytanie?
zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 888 888
lub napisz: call.center@sgb.pl.
Konsultanci infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.