Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Aplikacja SGB Mobile – Twój Bank w zasięgu ręki!


Pobierz aplikację SGB Mobile
W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

    

  • Pobierz aktualizację aplikacji mobilnej SGB Mobile
  • W zakładce Profil/Ustawienia BLIK zarejestruj swój numer telefonu
  • Nowa opcja przelewu jest widoczna w zakładce płatności
  • Zezwól na podgląd listy Twoich kontaktów
  • Przelewaj na numer telefonu max 500zł
  • Pamiętaj, aby przelew został zrealizowany odbiorca również musi mieć zarejestrowany
    swój numer telefonu w usłudze BLIK na telefon (w swojej aplikacji)
  • Gotowe!

W trosce o bezpieczeństwo Twoich finansów oraz z uwagi na powtarzające się ataki wyłudzenia danych i pieniędzy przez oszustów, wprowadziliśmy zmiany w aplikacji SGB Mobile i transakcjach kartowych:

1. Maksymalny dzienny limit transakcji BLIK w SGB Mobile wynosi 5000 zł

Maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach BLIKA wynosi łącznie 5000 zł dziennie. Obecnie w ramach BLIKA obowiązują takie limity kwotowe:

  • transakcje gotówkowe (wypłata w bankomacie) – 500 zł,
  • transakcje bezgotówkowe, w tym internetowe (w sklepie stacjonarnym i internecie) – 500 zł.

Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić samodzielniew aplikacji SGB Mobile w ustawieniach BLIKA, do wysokości limitu maksymalnego.

UWAGA! Jeśli ustawiłeś limit kwotowy mniejszy niż 500 zł, to nie ulegnie on zmianie.

2. Maksymalne limity dla transakcji kartami debetowymi i kredytowymi możesz samodzielnie ustawić w SGB Mobile (a także w bankowości elektronicznej):

  • transakcje gotówkowe (wypłaty gotówki z bankomatu) – 15.000 zł,
  • transakcje bezgotówkowe, w tym transakcje internetowe (w sklepie stacjonarnym i internecie) – 30.000 zł.

Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w zakładce Zarządzaj Kartami, do wysokości limitów maksymalnych.

Jeśli chcesz zmienić limity maksymalne obowiązujące w aplikacji SGB Mobile na wyższe, odwiedź swój bank spółdzielczy.

UWAGA! Twoje dotychczasowe ustawienia limitów dla transakcji kartowych nie zostały zmienione. Przy kolejnej próbie zmiany limitów kartowych w aplikacji SGB Mobile będą obowiązywały powyższe limity maksymalne. 

3. Dla bezpieczeństwa Twoich transakcji wprowadziliśmy też dzienne limity ilościowe dla transakcji kartami:

  • transakcje gotówkowe (wypłaty gotówki z bankomatu) – 5 transakcji
  • transakcje bezgotówkowe (płatności kartą) – 15 transakcji, w tym transakcje internetowe – 10 transakcji

Klienci Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim mogą już korzystać z usługi Visa Mobile
– nowej metody płatności kartami Visa w internecie, z wykorzystaniem aplikacji SGB Mobile.

Dzięki usłudze Visa Mobile klienci, którzy płacą online, nie muszą już podawać numeru swojej karty Visa, daty jej ważności i kodu CVV2. Podczas zakupów w sieci wystarczy podać numer telefonu przypisany do karty w usłudze Visa Mobile i przy użyciu PIN-u potwierdzić płatność w aplikacji SGB Mobile lub aplikacji Visa Mobile.
Usługa Visa Mobile likwiduje obawy klientów o przekazanie wrażliwych danych personelowi sklepów internetowych. Rozwiązanie jest innowacyjne i intuicyjne, a przede wszystkim wydatnie zwiększa bezpieczeństwo transakcji.
Rozwiązanie jest oparte na usłudze Click to Pay i wykorzystuje standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), który jest wzorcem dla płatności kartą w internecie. Metody płatności zgodne z SRC mają być zarówno proste w obsłudze dla każdego posiadacza i posiadaczki karty, jak i łatwe we wdrożeniu przez dostawców.
Usługa Visa Mobile i aplikacja SGB Mobile posiadają wiele niezbędnych  zabezpieczeń, które chronią klienta przed wyłudzeniem danych i użyciem ich przez osoby nieuprawnione. Jedną z nich jest tokenizacja. Token w płatnościach zastępuje dane karty, zamieniając je w skomplikowany szyfr. Każdy token jest unikatowy – niemożliwy do odczytania i wykorzystania przez oszustów. Właśnie dlatego dane karty są zabezpieczone.
Dostęp do aplikacji możliwy jest tylko po podaniu kodu PIN lub biometrii. Klientowi, który płaci z wykorzystaniem Visa Mobile, przysługują takie same prawa, jak przy użyciu fizycznej karty. Transakcje Visa Mobile są też chronione poprzez możliwość skorzystania z procedury chargeback. Procedura ta oznacza, że bank osoby płacącej może próbować odzyskać od sprzedawcy pieniądze za wadliwe albo niedostarczone zakupy opłacone kartą Visa.

Gdzie płacić Visa Mobile
Przy użyciu Visa Mobile można płacić za zakupy w sklepach internetowych, które akceptują tę metodę. Obecnie usługa działa tylko w Polsce. Przy wyborze metody płatności w czasie zakupów, należy wybrać logo Visa Mobile.

Pełna lista sklepów akceptujących zakupy online z wykorzystaniem płatności Visa Mobile znajduje się na stronie Visa: https://www.visa.pl/pay-with-visa/featured-technologies/visa-mobile.html

Jak korzystać z Visa Mobile
Po utworzeniu konta i zarejestrowaniu karty Visa w Click to Pay, na stronie sklepu internetowego należy zatwierdzić swój koszyk i przejść do płatności, wybierając metodę Visa Mobile. W kolejnym kroku wpisujemy swój numer telefonu, dodany wcześniej podczas aktywacji usługi. W ostatniej fazie należy zatwierdzić płatność w aplikacji SGB Mobile lub aplikacji Visa Mobile i… gotowe!!!

Aktywuj usługę Autopay i korzystaj z automatycznych opłat za przejazdy autostradami.
Usługa jest dostępna w aplikacji mobilnej SGB Mobile.

Autopay to najnowsza funkcja bankowości mobilnej Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdański.

To proste:

  • Zarejestruj się do usługi Autopay aktywując ją w aplikacji SGB Mobile
  • Dodaj dane pojazdu i wskaż konto, z którego będą pobierane opłaty za przejazdy
  • W aplikacji bankowej możesz na bieżąco śledzić historię wszystkich przejazdów i faktury

Automatyczny system płatności Autopay działa od lata 2019 roku na wszystkich bramkach poboru opłat AmberOne Autostrady A1 pomiędzy Toruniem a Gdańskiem oraz na A4 na odcinku Katowice-Kraków. Dzięki Autopay kierowca nie czeka w kolejce przed bramkami – zwalnia lub zatrzymuje się na chwilę, aby system odczytał numer tablicy rejestracyjnej. Po rozpoznaniu pojazdu podnosi się szlaban. W trakcie przejazdu przez bramkę nie trzeba niczego potwierdzać w telefonie. Opłata za przejazd zostanie automatycznie pobrana z konta po wyjeździe z autostrady.

 

Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji

Zobacz, jak łatwo zrobisz przelew w SGB Mobile

Jak korzystać z BLIKA w SGB Mobile


Zmiana autoryzacji
I Zmiana metody autoryzacji z kodu SMS na aplikację mobilną SGB Mobile
Po zalogowaniu się do Bankowości elektronicznej wybierz zakładkę
Wiadomości / Utwórz wiadomość  i wpisz treść:
„Proszę o zmianę metody autoryzacji na aplikację mobilną SGB Mobile”

Jak tylko odpowiednia placówka odbierze Twoja wiadomość metoda autoryzacji zostanie zmieniona.
O zmianie zostaniesz poinformowany SMS-em.
UWAGA! Upewnij się, że adres mailowy podany w Bankowości elektronicznej jest prawidłowy!

II Zmiana metody autoryzacji z aplikacji SGB Mobile mobilnej na kod SMS

1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej wpisując swój identyfikator i hasło

            

2. Pojawi się okno z prośbą o zatwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej SGB Mobile, w każdej chwili
możesz przełączyć metodę autoryzacji na kody SMS wybierając:
„Problem z autoryzacją mobilną? Przełącz na autoryzację SMS”,
a następnie wpisz kod przesłany na Twój adres mailowy.

      

3. Jednocześnie otrzymasz potwierdzenie SMS o przeprowadzanych każdorazowo operacjach.
4. Po wpisaniu właściwego kodu z wiadomości e-mail, odpowiedz na pytania weryfikacyjne – pomoże nam to w potwierdzeniu tożsamości.
5. Pomyślnie przeprowadzona operacja jest zakończona poniższym komunikatem:

6. Jeśli odpowiedzi będą błędne pojawi się okno:

7. Nie martw się! Rozpocznij proces od nowa i zmień metodę autoryzacji.

Masz pytanie?

zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 888 888
lub napisz: call.center@sgb.pl.

Konsultanci infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.