Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Zasady Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Oferta Oferta dla Ciebie Bankowość internetowa

System bankowości elektronicznej E -Konto to zaawansowany technologicznie system samodzielnej obsługi bankowej, z którego możesz korzystać o  dowolnej porze i w dowolnym miejscu.

Najważniejsze korzyści

  • informacja o stanie środków na rachunku
  • dostęp do historii operacji
  • możliwość zakładania i likwidacji lokat
  • informacji o posiadanych kartach płatniczych
  • możliwość skorzystania z doładowań telefonów prepaid
  • wgląd do potwierdzeń wykonanych operacji
  • dostęp do wyciągów
  • podgląd kart kredytowych
  • możliwość logowania się na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu: (komputerze, tablecie, smartfonie)

 

Zmiana hasła

Zapomniałeś hasła? Zablokowałeś dostęp do bankowości elektronicznej?
Tym sposobem szybko ustalisz nowe hasło:

1. Na stronie do logowania wybierz opcję „Problem z logowaniem? Zresetuj hasło”, a następnie wpisz swój identyfikator i numer telefonu (bez spacji)
        
2. Otrzymasz powiadomienie SMS o tym, że próbujesz ustalić nowe hasło, następnie otrzymasz wiadomość e-mail z kodem,
który należ wpisać i udziel odpowiedzi na pytania weryfikacyjne – jest to dodatkowe zabezpieczenie potwierdzające tożsamość.

3. Jeśli odpowiedzi będą błędne pojawi się okno:

4. Nie martw się! Rozpocznij proces od nowa i zmień hasło.

5. Jeśli odpowiedzi są poprawne pojawi się poniższy komunikat:

6. Otrzymasz sms z hasłem, które jest jednorazowe i należy je zmienić przy pierwszym logowaniu.
7. Zostaniesz przekierowany do strony głównej Banku Spółdzielczego w Pruszczu Gdańskim,
skąd możesz się zalogować do Bankowości elektronicznej swoim nowym hasłem.

Zmiana autoryzacji

Zmiana metody autoryzacji z kodu SMS na aplikację mobilną SGB Mobile

Po zalogowaniu się do Bankowości elektronicznej wybierz zakładkę

Wiadomości / Utwórz wiadomość  i wpisz treść:
„Proszę o zmianę metody autoryzacji na aplikację mobilną SGB Mobile”

Jak tylko odpowiednia placówka odbierze Twoja wiadomość metoda autoryzacji zostanie zmieniona.
O zmianie zostaniesz poinformowany SMS-em.

UWAGA! Upewnij się, że adres mailowy podany w Bankowości elektronicznej jest prawidłowy!


Zmiana metody autoryzacji z aplikacji SGB Mobile mobilnej na kod SMS

1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej wpisując swój identyfikator i hasło

            

2. Pojawi się okno z prośbą o zatwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej SGB Mobile, w każdej chwili
możesz przełączyć metodę autoryzacji na kody SMS wybierając:
„Problem z autoryzacją mobilną? Przełącz na autoryzację SMS”,
a następnie wpisz kod przesłany na Twój adres mailowy.

                 

3. Jednocześnie otrzymasz potwierdzenie SMS o przeprowadzanych każdorazowo operacjach.
4. Po wpisaniu właściwego kodu z wiadomości e-mail, odpowiedz na pytania weryfikacyjne – pomoże nam to w potwierdzeniu tożsamości.
5. Pomyślnie przeprowadzona operacja jest zakończona poniższym komunikatem:

6. Jeśli odpowiedzi będą błędne pojawi się okno:

7.Nie martw się! Rozpocznij proces od nowa i zmień metodę autoryzacji.

Trzy kroki do systemu bankowości elektronicznej:

  1. Odwiedź dowolny oddział, załóż konto, podpisz umowę o korzystanie z usługi bankowości elektronicznej i złóż wniosek
  2. Odbierz swój identyfikator do systemu i hasło
  3. Zaloguj się do systemu na stronie www.bspruszczgd.pl

W trakcie logowania wprowadź wybrane cyfry identyfikatora oraz hasło otrzymane od pracownika Banku.
Przy pierwszym logowaniu system wymusi zmianę hasła na własne.

 

 

 

Godziny realizacji zleceń płatniczych

I. Godziny realizacji krajowych zleceń płatniczych przyjmowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej EKONTO.

Przelewy krajowe realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Zlecenia przelewów krajowych przyjmowane są do realizacji w ramach obowiązujących godzin granicznych, przy czym:

  1. zlecenia przyjęte do realizacji przez bank w dni robocze do godziny granicznej obciążają rachunek Klienta i uznają rachunek odbiorcy w dniu ich złożenia,
  2. zlecenia przyjęte do realizacji przez bank w dni robocze po godzinie granicznej, ale przed godziną 17:00, obciążają rachunek Klienta w tym samym dniu, a uznają rachunek odbiorcy w najbliższym dniu roboczym,
  3. zlecenia przyjęte do realizacji po godzinie 17:00 obciążają rachunek Klienta i uznają rachunek odbiorcy w najbliższym dniu roboczym,
  4. zlecenia na rachunki prowadzone w Banku Spółdzielczym w Pruszczu Gdańskim obciążają rachunek Klienta i uznają rachunek odbiorcy w dniu ich złożenia,
  5. godzina 17:00 jest godziną zakończenia dnia operacyjnego.

TABELA GODZIN GRANICZNYCH DLA ZLECEŃ KRAJOWYCH DO INNYCH BANKÓW

TYP PRZELEWU ZŁOŻONY W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ W DNI ROBOCZE DO GODZINY TERMIN UZNANIA RACHUNKU ODBIORCY
Standardowy przelew Elixir na rachunki prowadzone w innych bankach  14:00 w tym samym dniu roboczym
Przelew krajowy na rzecz US i ZUS  14:00 w tym samym dniu roboczym

II. Godziny realizacji zleceń płatniczych w obrocie dewizowym przyjmowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej EKONTO.

Przelewy realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Bank realizuje przekazy w trybie przyśpieszonym TOMNEXT oraz pilnym OVERNIGHT.
Standardową datą wykonania przelewu wychodzącego w obrocie dewizowym jest data D+2, gdzie D oznacza dzień złożenia dyspozycji.
Wyjątek stanowią zlecenia płatnicze w EUR kierowane do państw członkowskich EOG, które standardowo wykonywane są z datą D+1(jutro).
O ile SGB-Bank S.A. posiada wolne środki na rachunkach Nostro, na wniosek zleceniodawcy (płatnika) można przyspieszyć datę waluty o jeden dzień roboczy (w trybie OVERNIGHT)

TABELA GODZIN GRANICZNYCH DLA ZLECEŃ W OBROCIE DEWIZOWYM

TYP PRZELEWU ZŁOŻONY DO GODZINY TERMIN UZNANIA RACHUNKU ODBIORCY
Polecenia wypłaty EOG w walucie EUR – w trybie pilnym OVERNIGHT 13:00 W tym samym dniu roboczym (D)
Zlecenia wychodzące kierowane do lub poprzez banki w Azji oraz zlecenia w walutach, dla których SGB-Bank S.A. nie prowadzi rachunków Nostro – w trybie pilnym OVERNIGHT 13:00 W następnym dniu roboczym (D+1)
Polecenia wypłaty EOG w walucie EUR w trybie przyspieszonym TOMNEXT 15:00 W następnym dniu roboczym (D+1)
Zlecenia wychodzące kierowane do lub poprzez banki w Azji oraz zlecenia w walutach, dla których SGB-Bank S.A. nie prowadzi rachunków Nostro – w trybie przyspieszonym TOMNEXT 15:00 Najpóźniej w terminie dwóch dni roboczych (D+2)

Zlecenia przyjęte po wskazanych w tabeli godzinach granicznych traktuje się jako zlecenie przyjęte do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zlecenia.