Serwis używa pliki cookies!

Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tu “Polityka Cookies”

Zatwierdź
Zatwierdź
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo dla_ciebie filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search wcag_switcher

Oferta Oferta dla Ciebie Doładowania telefonów

Korzystając z usług bankowości elektronicznej EKONTO możesz w prosty sposób o każdej porze doładować swój telefon lub telefon  znajomego, działający w sieci: Orange, Plus, T-Mobile, NJU mobile, Heyah, Play, Cyfrowy Polsat, Virgin Mobile, wRodzinie, Lycamobile. – wystarczy dostęp do Internetu na twoim komputerze, tablecie lub telefonie.

Najważniejsze korzyści

  • wygoda doładowanie można dokonać zarówno przez komputer przy pomocy systemu EKONTO jak również z każdego miejsca poprzez bankowość mobilną w telefonie komórkowym
  • szybkość doładowanie dowolnego telefonu możesz dokonać nawet w ciągu minuty, a kwota doładowania może być dostępna w ciągu kilku minut na doładowywanym telefonie
  • dostępność 24h doładowania w bankowości internetowej i mobilnej dostępne są przez całą dobę,
  • brak dodatkowych opłat za doładowania nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, cała kwota doładowania trafia na twój telefon
  • szeroki wybór operatorów obsługujemy największych operatorów dostępnych w Polsce
  • oferujemy doładowania telefonów na kartę wszystkich najważniejszych operatorów

Jak doładować telefon w bankowości internetowej

  • załoguj się do bankowości internetowej EKONTO,
  • wejdź w zakładkę Rachunki,
  • wybierz opcję Doładowania,
  • wybierz swojego operatora,
  • wprowadź kwotę doładowania,
  • wprowadź numer telefonu, który chcesz doładować,
  • zatwierdź operację smsKodem.

Doładowania realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości związanych z funkcjonowaniem serwisu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media pod numerem 801 555 589 lub +48 58 5555 300 (z tel. komórkowych i spoza Polski).

Jak otrzymać fakturę?

W celu otrzymania faktury VAT za zakupione w ramach Usługi Doładowanie konta, Usługobiorca powinien wypełnić formularz znajdujący się pod adresem http://faktury.bluemedia.pl  z danymi Usługobiorcy niezbędnymi do wystawienia faktury wraz z adresem e-mail, podanym w celu przesłania faktury VAT drogą elektroniczną. Faktura VAT zostanie wystawiona zgodnie z przepisami prawa po wypełnieniu formularza.

Składanie Reklamacji

  1. Składanie reklamacji odbywa się drogą elektroniczną na adres e-mail Blue Media: zasilenia@bluemedia.pl; telefonicznie na numer 58 7604 822 (połączenie płatne – koszt zgodnie z taryfą operatora), 801 800 822 (połączenie płatne 20 gr. brutto za każdą minutę połączenia), faxem – pod numerem 58 555 13 18 bądź pocztą – na adres Blue Media, ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot.
  2. Przedmiotem reklamacji jest wykonanie przez Blue Media Usługi Doładowań, niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie.
  3. Podstawy reklamacji nie może stanowić powoływanie się na okoliczność, iż numer doładowywanego telefonu został błędnie podany przez Usługobiorcę lub powoływanie się na okoliczności związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem przeglądarki internetowej lub łącz telekomunikacyjnych po stronie Usługobiorcy.
  4. Reklamacja winna zawierać wskazanie Usługobiorcy oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń.
    Jeżeli reklamacja wymaga uzupełnienia Blue Media zwraca się do Usługobiorcy z prośbą o podanie szczegółów świadczonej usługi.
  5. Spółka rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Regulamin

Z aktualną treścią regulaminu usługi możesz zapoznać się TUTAJ